Stale zwiększający się dostęp do internetu, stawia przed nami nowe, nieznane do niedawna możliwości. Jedną z nich jest ogromna popularność zakupów online, która stworzyła szansę na rozwój dla przedsiębiorców.

Obecnie oferta sklepów internetowych jest wprost nieograniczona. Niestety ich właściciele zmagają się z szeregiem kosztów, utrudniających prowadzenie biznesu. Dla wielu małych i nowych firm, największym problemem są wysokie ceny przesyłek kurierskich. Zrezygnowanie z szybkiego i rzetelnego dostawcy na rzecz redukcji kosztów, może poważnie wpłynąć na obniżenie zainteresowania naszym sklepem.

Czy koniecznie musimy wybierać między wysoką jakością usług kurierskich a niskimi cenami? Dzięki coraz większej konkurencji na rynku dostawców, odpowiedź brzmi: nie. Warto poznać najkorzystniejsze oferty, by zminimalizować koszty związane z prowadzeniem sklepu, przy zachowaniu sprawności jego funkcjonowania.

Czego klienci oczekują od sklepów internetowych?

Rynek e-commerce nieustannie się rozwija, co też sprawia, że oczekiwania klientów rosną. Kupujący cenią sobie wygodę korzystania z usług, interesujące oferty oraz bezpieczeństwo transakcji. Jednym z najważniejszych czynników, zachęcającym do kupna w danym sklepie, niezmiennie pozostaje szybka i tania wysyłka z dostawą do domu.

Klienci często zamawiają jeden lub dwa produkty w niewielkiej cenie, więc kosztowna przesyłka po prostu jest dla nich nieopłacalna. W konsekwencji dochodzi do popularyzacji efektu ROPO (research online, purchase offline). Polega on na tym, że klient najpierw wyszukuje dany produkt w sklepie internetowym, po czym kupuje go korzystając z usług handlu stacjonarnego. Efekt ten dotyczy aż połowy osób, które kiedykolwiek kupowały przez internet. Nie sposób ignorować tego zjawiska, jeśli zależy nam na zwiększeniu obrotów biznesu. Najlepszą zachętą do skorzystania z usług naszego sklepu internetowego, jest maksymalne obniżenie kosztów dostawy, bez rezygnowania z jej szybkości.

Wybierz tanie i szybkie przesyłki kurierskie

Niska cena dostawy nie musi wykluczać wysokiej jakości usługi. Dzięki specjalnym pakietom promocyjnym i rabatom, przygotowanym przez firmę KurierNet, skutecznie podniesiesz obrót w swoim sklepie internetowym. Wychodząc naprzeciw potrzebom przedsiębiorców, przygotowaliśmy kilka wariantów pakietu biznesowego. Od Ciebie zależy, czy wykupisz abonament na 30, 90, 180 czy też 360 dni. Wybierając dłuższy czas trwania pakietu, skuteczniej zredukujesz koszty wysyłki.

Właścicielom nowego biznesu, pragniemy zaoferować pakiet KurierNet Start.

Jest to niepowtarzalna szansa na rozwinięcie swojej działalności dla młodych firm. W ramach oferty otrzymasz od nas prezent w postaci abonamentu biznesowego na aż 90 dni. Dzięki temu zapewnisz kupującym najtańsze paczki, zwiększając popularność swojego sklepu na rynku. W celu zapewnienia naszym klientom najwyższej jakości usług, współpracujemy wyłącznie z najrzetelniejszymi dostawcami: UPS, DPD i K-EX. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą na stronie http://kuriernet.pl/. Jeśli poszukujesz taniego kuriera i szybkiej dostawy po rozsądnej cenie, nie zwlekaj z rozpoczęciem współpracy z nami.

Materiał partnera.

[Głosów:1    Średnia:5/5]
Jak zaoszczędzić na przesyłkach w e-commerce? written by Robert Menkałaśrednia ocen5/5 - 1oceny użytkowników

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here