Szukasz skutecznego sposobu na optymalizację wysyłki ogromnej liczby wiadomości e-mail? Zależy Ci na tym, aby sprawnie zarządzać listą mailingową? Zainwestuj w sprawdzony system do email marketingu! Przeczytaj poniższy artykuł i poznaj zalety takiego rozwiązania!
System do email marketingu, który usprawni wysyłkę wielu wiadomości do różnych odbiorców
Jeśli prowadzisz działalność e-commerce lub zarządzasz firmą usługową, to zapewne zastanawiasz się nad tym, co zrobić, aby informacja o najnowszych promocjach docierała do Twoich aktualnych i potencjalnych klientów. Jednym ze skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami jest email marketing. Za pośrednictwem wiadomości wysyłanych na wirtualną skrzynkę odbiorczą:
- możesz informować klientów o nowej lub promocyjnej ofercie;
- masz okazję, aby budować ekspercki wizerunek marki poprzez wysyłkę merytorycznych poradników;
- możesz tworzyć długofalowe relacje z klientami.
Nie da się ukryć, że wysyłka wiadomości do każdego odbiorcy z osobna to zajęcie dla całego sztabu pracowników, zwłaszcza jeśli w swojej bazie kontaktów masz kilkaset lub kilka tysięcy adresów e-mail. Jest jednak skuteczny sposób umożliwiający optymalizację procesu przygotowania i wysyłki wirtualnych wiadomości – system do email marketingu. Sprawdź, dlaczego warto wybrać takie rozwiązanie.
Wielokanałowe tworzenie listy odbiorców
System do email marketingu nie tylko usprawni samą wysyłkę wiadomości, lecz także ułatwi Ci zdobywanie nowych kontaktów różnymi kanałami. Z jego pomocą możesz stworzyć m.in. pop-upy zachęcające do zapisu do newslettera.
Intuicyjny kreator szablonów graficznych
Z pomocą intuicyjnego w obsłudze kreatora szablonów w kilka chwil kompleksowo zadbasz o atrakcyjną szatę graficzną swoich wiadomości. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Dopracuj e-maile w najdrobniejszym szczególe, a zwiększysz szansę na to, że odbiorca zapozna się z całą treścią wiadomości.
Masz dostęp do raportów i szczegółowych statystyk
Bez wglądu w raporty i statystyki nie masz wiedzy dotyczącej tego, czy Twoja kampania e-mail marketingowa odniosła sukces, czy zakończyła się sromotną porażką. Dostęp do danych pozwala wyciągać wnioski i optymalizować działania marketingowe. Sprawdzając raporty, przekonasz się nie tylko o tym, ile wiadomości zostało otwartych, lecz także jak wyglądała mapa kliknięć.
Z niezawodnym systemem do email marketingu każdy mail będzie dopracowany w najdrobniejszym szczególe. Postaw na rozwiązanie, które przybliży Cię do osiągnięcia celów biznesowych, jakie wyznaczyłeś w swojej firmie.