Jak zadbać o rozpoznawalność marki w przestrzeni publicznej

Świadomość marki stanowi podwaliny sukcesu każdego przedsiębiorcy. Wszyscy chcemy, aby nasza firma stała się rozpoznawalna. Dzięki dobrodziejstwom internetu o promocję dzisiaj jest dużo łatwiej, niż jeszcze kilka dekad temu. Mimo wszystko, wciąż zależy nam na tym aby wyróżnić się w przestrzeni publicznej. Na ulicach wiszą dziesiątki rozmaitych bilbordów, choć to nie tylko one mogą wypromować nazwę firmy… 

  1. Reklama w przestrzeni publicznej – dlaczego warto w nią inwestować?
  2. Jak dotrzeć do klientów tradycyjną reklamą?
  3. Gdzie szukać pomysłów?

Reklama w przestrzeni publicznej – dlaczego warto w nią inwestować?

Inwestycja w banery i maszty reklamowe opłaca się przede wszystkim tym firmom, które adresują swoje usługi do szerokiej grupy odbiorców. Nie każdy aktywnie korzysta z mediów społecznościowych, a reklamy telewizyjne nie należą do najtańszych środków przekazu. Poza tym, istnieje gro konsumentów, którzy rezygnują z oglądania telewizji na rzecz innych rozrywek. Reklamy w przestrzeni publicznej dają więc większe pole manewru i mijane codziennie w drodze do pracy zapadają łatwo w pamięć.

Jak dotrzeć do klientów tradycyjną reklamą?

Gdy wokół aż roi się od banerów i bilbordów trudno jest się wyróżnić. Z tego względu powinniśmy postawić na pomysłowość i ponadczasową kompozycję kolorystyczną. Forma przekazu też ma ogromne znaczenie. Dla osób, które szukają bardziej oryginalnych rozwiązań, ciekawą propozycją będą maszty flagowe. Z ich pomocą w łatwy i nieagresywny sposób można wkomponować logo swojej marki w panoramę przestrzeni publicznej. Idealnie sprawdzą się w pobliżu obiektów sportowych, budynków firmowych czy podczas imprez masowych.

Gdzie szukać pomysłów?

Inspiracji możemy znaleźć praktycznie na każdym kroku. Wystarczy przejść się po ulicy i uważnie rozglądnąć, aby znaleźć reklamy i bilbordy innych reklamodawców. Internet, blogi i pisma branżowe to kolejny krok w kierunku znalezienia ciekawych pomysłów na własną promocję w przestrzeni publicznej. Podobnie jest z wyspecjalizowanymi firmami, które oferują swoim klientom nie tylko gotowy projekt, ale i przygotowanie i cenne porady. Szukając firm, dobrze jest kierować się opinią zadowolonych zleceniodawców i recenzję w sieci. Te na ogół potrafią powiedzieć bardzo wiele o świadczących usługi podmiotach i ich podejściu do pracy.

Ci, którzy zdecydowali się na maszty flagowe mogą skorzystać z takich opcji, jak m.in.: http://krevent.eu/product/maszty-flagowe/. Prezentują wysoką jakość wykonania i doskonale sprawdzą się przy promowaniu wizerunku firmy. Ponadto, warto mieć na uwadze, że maszty reklamowe ustawione w pobliżu budynku firmy w łatwy sposób wskażą drogę zainteresowanym klientom.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here