Koszulki reklamowe – skuteczna forma promocji twojej marki

Gadżety reklamowe to często stosowana w przedsiębiorstwach i różnego rodzaju instytucjach forma promocji. Polega na umieszczaniu swojej nazwy, logo lub wybranej grafiki promocyjnej na określonych produktach, które z różnych okazji wręczane są pracownikom firmy, jej kontrahentom, jak i konsumentom jej usług lub produktów. Gadżety reklamowe zazwyczaj zamawia się w dużych ilościach, pozwalających na ich szeroką dystrybucję w celu zwiększenia widoczności własnej firmy oraz zaistnienia w świadomości potencjalnych klientów.

Jak wybrać koszulki reklamowe?

Do najczęściej stosowanych produktów należą breloczki, pendrivy, smycze, kalendarze reklamowe, kubki oraz koszulki. Te ostatnie cieszą się szczególną popularnością. Dostępne koszulki reklamowe różnią się materiałem wykonania, sposobem nanoszenia nadruku, jego jakością i wytrzymałością na pranie, a także ceną. Wiele z dostępnych firm oferuje możliwość zupełnie dowolnego wyboru grafiki, która będzie naniesiona na materiał koszulki. Pozwala to na realizację najróżniejszych zamówień, tak indywidualnych, jak i masowych.

Przygotowując się do zamówienia koszulek reklamowych należy uwzględnić ilość sztuk i rozmiary, które będziemy potrzebować, a także wybrać materiał, grafikę oraz sposób jej naniesienia na koszulkę. Do najczęściej stosowanych rozwiązań należą: sitodruk, folia flex-flock, sitodruk plastizolowy, bezpośredni nadruk cyfrowy DTG, haft, a także inne.

Metody zdobienia koszulek reklamowych

Sitodruk to najczęściej stosowana metoda zdobienia koszulek. Polega na naniesieniu farby przez matrycę, formującą wybraną przez nas grafikę. Ten typ nadruku daje dużą swobodę w wyborze tworzonego nadruku oraz nadaje się do wykonania na niemal każdym dostępnym materiale. Jego zaletą jest też niska cena w przypadku dużej ilości zamawianych koszulek oraz stosunkowo wysoka trwałość drukowanej grafiki.

Inaczej wygląda przygotowanie nadruku w przypadku zastosowania folii flex-flock; jest ona nanoszona i wgrzewana w wybrany materiał. Nadruki tworzone w ten sposób cechują się dużą wytrzymałością oraz są możliwe do nanoszenia na niemal wszystkie fragmenty odzieży. Minusem tej metody jest jej stosunkowo niska szczegółowość, przez co nie nadaje się do wykonywania bardzo precyzyjnych grafik lub wzorów.

Sitodruk plastizolowy to metoda podobna do standardowego sitodruku, w której nadruk nanoszony jest przez nośnik. Pozwala na wykonanie nadruków o wysokiej jakości, z precyzyjnie wykonanymi detalami oraz intensywnymi, jaskrawymi barwami. Co równie ważne, koszulki mogą zostać pokryte niemal w całości, łącznie z trudno dostępnymi fragmentami. Farby plastizolowe tworzą gładką i równomierną warstwę na powierzchni tkaniny. Ten typ nadruku wykazuje dużą odporność na pranie nawet w wysokich temperaturach.

Druk bezpośredni DTG polega na drukowaniu wybranej grafiki na koszulce w podobny sposób jak ma to miejsce podczas drukowania na papierze. W tym celu korzysta się ze specjalnych drukarek cyfrowych przeznaczonych do nanoszenia nadruków na ubrania. Pozwala to na drukowanie dowolnych grafik, z zachowaniem pełnej gamy kolorystycznej.

Haft komputerowy to ostatnia z wybranych metod zdobienia koszulek. Ma wiele wyjątkowych zalet, ale także wad, o których należy wiedzieć przy dokonywaniu zakupu. Przede wszystkim, ten typ nadruku stosowany jest nie tylko na koszulkach, ale też czapkach, spodniach i kurtkach. W przeciwieństwie do poprzednich sposobów nadruku, powstająca grafika jest stworzona z materiału znacząco odstającego od powierzchni koszulki. Druk haftowy jest zarazem bardzo wytrzymały nie tylko na pranie, ale i uszkodzenia mechaniczne czy otarcia. Idealnie nadaje się do wykonywania niewielkich nadruków – takich jak logo firmy, jej nazwa czy imię i nazwisko pracownika. Co równie ważne, stosując tę metodę mamy ograniczoną ilość dostępnych do wykorzystania kolorów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here